KA2 – Go for Content Language and Integrated Learning

“Το πρόγραμμα Go for Content Language and Integrated Learning έχει επιχορηγηθεί με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την δημοσίευση του υλικού του προγράμματος, δεν συνιστά αποδοχή του περιεχομένου, το οποίο αντανακλά τις απόψεις μόνον των δημιουργών, και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για οποιαδήποτε χρήση των πληροφοριών που εμπεριέχονται σε αυτό”.

 

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS+ / ΔΡΑΣΗ ΚΑ2 «Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών»

Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης: Στρατηγική σύμπραξη μεταξύ σχολείων Τίτλος / Θέμα προγράμματος: “GO FOR CONTENT LANGUAGE AND INTEGRATED LEARNING” (GO CLIL) Διάρκεια σχεδίου δράσης: 30 μήνες κατά τα σχολικά έτη 2016-17, 2017-18, 2018-19. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Λυκογιαννάκη Στυλιανή Το εγκεκριμένο ευρωπαϊκό πρόγραμμα στο οποίο συμμετέχει το σχολείο μας υλοποιείται σε συνεργασία με 4 άλλα σχολεία του εξωτερικού.
Σχολεία της στρατηγικής σύμπραξης:

  • Escola Secundaria Dr. Joaquim Gomes Ferreira Alves, Valadares Vila Nova de Gaia – Porto, Πορτογαλία (1600 Μαθητές)
  • Liceo Classico Statale Tito Livio – Milan, Ιταλία (620 Μαθητές)
  • Istituto D’Istruzione Superiore Martino Bassi – Seregno, Ιταλία (750 Μαθητές)
  • Scoala Gimnaziala”Sfantul Vasile” – Ploiesti, Ρουμανία (900 Μαθητές)
  • 3ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης – Ηράκλειο, Ελλάδα (570 Μαθητές)

Υλικό που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος:





  1. Παρουσίαση του 3ου Γυμνασίου Ηρακλείου, Λυκογιαννάκη Σ.
  2. Παρουσίαση για την Ελλάδα και την Κρήτη, Λυκογιαννάκη Σ.
  3. 1ο Ενημερωτικό Δελτίο στα αγγλικά
  4. Μάθημα Φυσικής – “Οι νόμοι της κίνησης του Νεύτωνα”, Λυκογιαννάκη Σ.
  5. Μάθημα Φυσικής – “Ο νόμος του Ωμ”, Μιζεράκη Χ.
  6. Μάθημα Φυσικής Αγωγής – “Νους υγιής εν σώματι υγιεί”, Λυκογιαννάκη Σ.
  7. Μαθήματα Φυσικής Αγωγής, Τουτουδάκης Ν.
  8. Μαθήματα Πληροφορικής, Μπλάτσιος Χ.
  9. Δράμα και Λογοτεχνία, Λυκογιαννάκη Σ.
  10. 1ο Δελτίο Τύπου στα ελληνικά
  11. 2ο Ενημερωτικό Δελτίο στα αγγλικά
  12. Μάθημα Πληροφορικής – “Εισαγωγή στο PowerPoint”, Μπλάτσιος Χ.
  13. Μάθημα Περιβαλλοντικής Αγωγής – “School Eco-Code” και “The Future is Green”, Λυκογιαννάκη Σ.
  14. Μάθημα Ιστορίας – “Αθηναϊκή Κοινωνία”, Καρκανάκη Ε.
  15. Μάθημα Ιστορίας – “Μινωικός Πολιτισμός”, Ψαθά Σ.
  16. Μάθημα Φυσικής – “Μηχανικά Κύματα”, Μιζεράκη Χ.
  17. 3ο Ενημερωτικό Δελτίο στα αγγλικά
  18. Erasmus+/KA2 Project ?Go for Content Language and Integrated Learning? Learning Teaching and Training Activity in Greece ? November 2017 ? Feedback of 12 participants from 4 partner schools
  19. Άρθρο της Εφημερίδας “ΠΑΤΡΙΣ”
  20. Άρθρο του Cretalive
  21. Άρθρο της Λυκογιαννάκη Σ., “Η προστιθέμενη αξία της μεθόδου CLIL στην εκπαίδευση”
  22. Students’ feedback on CLIL (Content and Language Integrated Learning)
  23. 4o Ενημερωτικό Δελτίο στα αγγλικά
  24. Ευχαριστήριο Δελτίο Τύπου στα ελληνικά
  25. Άρθρο του Cretalive
  26. Συμμετοχή σε τριήμερο εκδηλώσεων προβολής και ενημέρωσης για τα Ευρωπαϊκά προγράμματα Erasmus+, που έλαβε χώρα στην Κρήτη 20?22 Σεπτεμβρίου 2018, για τη διάχυση των προγραμμάτων Erasmus+ του 3ου Γυμνασίου Ηρακλείου Κρήτης.
  27. Dissemination: Erasmus+ ?Go CLIL? Project Presentation
  28. Γλωσσάρι-Λεξικό των μαθημάτων CLIL
  29. Dissemination Conference: Effective Scaffolding and Feedback Strategies in CLIL lessons
  30. Iστοσελίδα του προγράμματος Erasmus+/KA2 “GO CLIL”