“Το πρόγραμμα Go for Content Language and Integrated Learning έχει επιχορηγηθεί με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την δημοσίευση του υλικού του προγράμματος, δεν συνιστά αποδοχή του περιεχομένου, το οποίο αντανακλά τις απόψεις μόνον των δημιουργών, και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για οποιαδήποτε χρήση των πληροφοριών που εμπεριέχονται σε αυτό”.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS+ / ΔΡΑΣΗ ΚΑ2 «Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών»
Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης: Στρατηγική σύμπραξη μεταξύ σχολείων Τίτλος / Θέμα προγράμματος: “GO FOR CONTENT LANGUAGE AND INTEGRATED LEARNING” (GO CLIL) Διάρκεια σχεδίου δράσης: 30 μήνες κατά τα σχολικά έτη 2016-17, 2017-18, 2018-19. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Λυκογιαννάκη Στυλιανή Το εγκεκριμένο ευρωπαϊκό πρόγραμμα στο οποίο συμμετέχει το σχολείο μας υλοποιείται σε συνεργασία με 4 άλλα σχολεία του εξωτερικού.
Σχολεία της στρατηγικής σύμπραξης:
- Escola Secundaria Dr. Joaquim Gomes Ferreira Alves, Valadares Vila Nova de Gaia – Porto, Πορτογαλία (1600 Μαθητές)
- Liceo Classico Statale Tito Livio – Milan, Ιταλία (620 Μαθητές)
- Istituto D’Istruzione Superiore Martino Bassi – Seregno, Ιταλία (750 Μαθητές)
- Scoala Gimnaziala”Sfantul Vasile” – Ploiesti, Ρουμανία (900 Μαθητές)
- 3ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης – Ηράκλειο, Ελλάδα (570 Μαθητές)
Υλικό που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος:
- Παρουσίαση του 3ου Γυμνασίου Ηρακλείου, Λυκογιαννάκη Σ.
- Παρουσίαση για την Ελλάδα και την Κρήτη, Λυκογιαννάκη Σ.
- 1ο Ενημερωτικό Δελτίο στα αγγλικά
- Μάθημα Φυσικής – “Οι νόμοι της κίνησης του Νεύτωνα”, Λυκογιαννάκη Σ.
- Μάθημα Φυσικής – “Ο νόμος του Ωμ”, Μιζεράκη Χ.
- Μάθημα Φυσικής Αγωγής – “Νους υγιής εν σώματι υγιεί”, Λυκογιαννάκη Σ.
- Μαθήματα Φυσικής Αγωγής, Τουτουδάκης Ν.
- Μαθήματα Πληροφορικής, Μπλάτσιος Χ.
- Δράμα και Λογοτεχνία, Λυκογιαννάκη Σ.
- Διδακτικό Σενάριο
- Διδακτικό Σενάριο
- Εργασίες μαθητών:
- 1ο Δελτίο Τύπου στα ελληνικά
- 2ο Ενημερωτικό Δελτίο στα αγγλικά
- Μάθημα Πληροφορικής – “Εισαγωγή στο PowerPoint”, Μπλάτσιος Χ.
- Μάθημα Περιβαλλοντικής Αγωγής – “School Eco-Code” και “The Future is Green”, Λυκογιαννάκη Σ.
- Μάθημα Ιστορίας – “Αθηναϊκή Κοινωνία”, Καρκανάκη Ε.
- Μάθημα Ιστορίας – “Μινωικός Πολιτισμός”, Ψαθά Σ.
- Μάθημα Φυσικής – “Μηχανικά Κύματα”, Μιζεράκη Χ.
- Διδακτικό Σενάριο
- Φύλλο εργασίας
- Εργασίες μαθητών:
- 3ο Ενημερωτικό Δελτίο στα αγγλικά
- Erasmus+/KA2 Project ?Go for Content Language and Integrated Learning? Learning Teaching and Training Activity in Greece ? November 2017 ? Feedback of 12 participants from 4 partner schools
- Άρθρο της Εφημερίδας “ΠΑΤΡΙΣ”
- Άρθρο του Cretalive
- Άρθρο της Λυκογιαννάκη Σ., “Η προστιθέμενη αξία της μεθόδου CLIL στην εκπαίδευση”
- Students’ feedback on CLIL (Content and Language Integrated Learning)
- 4o Ενημερωτικό Δελτίο στα αγγλικά
- Ευχαριστήριο Δελτίο Τύπου στα ελληνικά
- Άρθρο του Cretalive
- Συμμετοχή σε τριήμερο εκδηλώσεων προβολής και ενημέρωσης για τα Ευρωπαϊκά προγράμματα Erasmus+, που έλαβε χώρα στην Κρήτη 20?22 Σεπτεμβρίου 2018, για τη διάχυση των προγραμμάτων Erasmus+ του 3ου Γυμνασίου Ηρακλείου Κρήτης.
- Dissemination: Erasmus+ ?Go CLIL? Project Presentation
- Γλωσσάρι-Λεξικό των μαθημάτων CLIL
- Dissemination Conference: Effective Scaffolding and Feedback Strategies in CLIL lessons
- Iστοσελίδα του προγράμματος Erasmus+/KA2 “GO CLIL”