«Όρια, Μύθοι και Επικοινωνία στην Εφηβεία» στο 3ο Γυμνάσιο Ηρακλείου
Με ιδιαίτερη χαρά και μεγάλη συμμετοχή γονέων και εκπαιδευτικών, πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 23 Μαρτίου, στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του σχολείου μας, η προγραμματισμένη ομιλία με θέμα: «Όρια, Μύθοι και Επικοινωνία στην Εφηβεία». Κεντρική ομιλήτρια ήταν...
